2/01/2013

1. początek


Nienawidzę początków. Nigdy nie wiadomo od czego zacząć. To jak z nowym znajomym - nie wiesz o czym rozmawiać, jak się zachować... No właśnie - od czego zacząć? Mam na imię Aleksandra (koszmar!), ale preferuję Alexis. Mam 22 lat i mieszkam we Wrocławiu zimą (przy okazji to NAJPIĘKNIEJSZE polskie miasto) a latem na cudownej Majorce (i tak od lat 3).

Dlaczego ten blog? W sumie, to sama nie wiem. NIE, nie martwcie się - nie mam zamiaru opisywać swojego życia - bo po co to komu? Chcę z Wami dzielić się moim hobby, podróżami, jedzeniem, muzyką, WSZYSTKIM. Wszystkim wokół czego - niezależnie czy tego chcemy czy nie - kręci się świat. Z resztą... sami zobaczycie.


XOXO
Alexis

2 komentarze:

  1. Hej! wybralas sobie super miejsce na ziemi! bardzo fajnie zapowiada sie Twoj blog :) widze, ze zaczelysmy blogowac w podobnym czasie :) dodaje Cie do listy odwiedzanych blogow :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem tu trafiłam ale bede zaglądać częściej :) Bardzo ciekawi mnie co pokażesz nam o Majorce i całej reszcie, sama długi czas byłam zakochana w Madrycie, w prawdzie ta gorąca miłość przerodziła się w nieco platynową miłość gdzyż nie widziałam się z Madrytem już ponad 5 lat. Jednak bardzo chętnie bede śliedzic Twoje "majorkowe" relacje. :) Pozdrawiam (i obserwuję)

    OdpowiedzUsuń